Loyaliteitsprogramma’s

Vanaf het moment dat de wekker gaat, tot ver in de nachtelijke uurtjes worden consumenten overspoeld door gemiddeld 1.000 tot 3.000 marketingberichten. Via televisie, radio, krantenadvertenties, billboards, websites, folders en e-mails komen de berichten binnen en strijden aanbieders met elkaar om de aandacht van de ontvanger. Spring daar maar eens uit, met je campagne of actie... Wat maakt dat sommige spaaracties of loyaliteitsprogramma’s ondanks die reclame overload heel goed werken? En wat kunt ú doen om nieuwe klanten te krijgen, bestaande klanten vast te houden en te zorgen dat zij meer gaan besteden?

 

Consumenten bevinden zich vandaag-de-dag in een luxepositie. Winkels (online en fysiek) strijden om hun gunsten en wringen zich in bochten om klanten voor zich te winnen en hen te koesteren. De kaarten met krascodes en winkansen vliegen hen om de oren en de voetbalplaatjes zijn nog niet ingeplakt of er kan alweer bestek worden gespaard. Waarom zijn spaaracties en loyalty-campagnes zo enorm populair bij marketeers? Omdat het werkt. Tenminste... als je het goed doet.

 

>> download hier de whitepaper over Loyaliteitsprogramma's.

targeted-header Omzet genereren met direct marketing groteclubactie-header-lijnco Klanten winnen met handig verkoopboekje coop-header-lijnco Klanten binden met kraskaartenactie

Jan de Klein

Sales

Dankzij onze ervaring en nauwe samenwerking met loyalty-marketingprofessionals weten wij wat er werkt. Neem contact op en ik bedenk graag met u wat u de hoogste respons oplevert en de grootste brand loyalty.

Jan de Klein