DEEN Zomerbingo, datavoorbereiding en beveiliging onder de loep

 

Bingo? Bingokaarten? Ze zijn vast ouder dan jou als lezer en in een kleine lokale setting is de productie van een setje kaarten dan ook niets speciaals. Wanneer je echter een bingoactie via Facebook organiseert en dat landelijk doet met een serieus prijzenpakket is er een waterdicht gameplan nodig om dit goed te laten verlopen. De spelers zijn niet fysiek bij het spel aanwezig, dat maakt de setting nog gevoeliger voor fraude.

 

DEEN Supermarkten heeft Lijnco gevraagd voor 4 speelrondes unieke en fraudebestendige bingokaarten te produceren en te leveren. In bovenstaande video vertelt collega Bert Helmantel hoe de datavoorbereiding in z’n werk gaat en vertelt Angela Leek van DEEN supermarkten hoe de actie is verlopen.

 

 

 

Hanjo Battjes

Manager sales en marketing

Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden van Lijnco als loyalty producent, of een demonstratie van ons nieuwe werkpaard willen, ik hoor graag van u.

 

 

Hanjo Battjes