Targeted direct mail

Direct mail is een van de meest betrouwbare en efficiënte methodes om uw doelgroep te bereiken. Het stelt u in staat uw merk uit te bouwen, uw klanten heel gericht te benaderen en te meten wat de effecten zijn van uw marketinginspanningen. De informatie die u over uw klanten verzamelt, is dan ook goud waard. Consumenten hebben hun eigen kenmerken en behoeftes, en in marketing brengt een one-size-fits-all benadering zelden een hoge return on investment.

 

Met een volledig gepersonaliseerde direct mail kunt u uw klanten 1-op-1 aanspreken, maar dat vergt een uitgebreide, strak georganiseerde klantendatabase. Een gesegmenteerde benadering, oftewel targeted marketing, stelt u in staat uw klantengroepen doelgericht benaderen, ook als u (nog) niet veel verschillende gegevens over uw klanten heeft verzameld. Een targeted dm campagne is bovendien een geweldig instrument om uw database stapsgewijs en gestructureerd aan te vullen met waardevolle klanteninformatie.

 

>> download hier de whitepaper over Targeted Direct Mail  

 

 

Fig. 1. Één uitgave met gepersonaliseerde aanbiedingen op basis van klantgegevens.

 

 

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.