Beursmagazine voor marketeers

Lijnco is uitgedaagd door de Belgische Marketing Association om met een origineel concept en design te komen en de productie te doen voor hun jaarlijkse beursmagazine voor marketeers. Lijnco heeft vaker laten zien met verrassend nieuwe concepten te kunnen komen zoals bijvoorbeeld deze DM actie voor de Mediamarkt welke door Belgische Post is geplaatst in het rijtje succesvolle neuromarketing oplossingen 2019.

Voor dit beursmagazine hebben we weer alles uit de kast getrokken, het resultaat: een technisch hoogstandje met een unieke leeservaring.

 

Highlights

Verticaal bladeren

We bedachten een vouwschema op basis van een vel van 42 x 168 cm. waarbij verticaal gebladerd kan worden. Doordat iedere ‘spread’ een ander formaat heeft ontstaat een tab achtige uitstraling die wordt benadrukt door het kleurgebruik. Bladeren doet de lezer intuïtief meteen goed door deze combinatie.

 

Personalisatie

Het binnenwerk is digitaal gedrukt. Daardoor konden we voor iedere ontvanger een boodschap op maat samenstellen. De customer data stelt ons in staat interessegebieden aan content te koppelen, zowel in tekst als beeld. Ook drukten we de namen en adressen van de ontvangers op de achterkant van het binnenwerk, door het uitstanzen van een adresvak bleef het self-mail principe intact.

 

Dat noemen we nou stijlvolle efficiëncy!

 

Full color over koudfolie op de cover

Het omslag is full color gedrukt in offset. Het gebruik van koudfolie hebben we een nieuwe wending gegeven door er full color overheen te drukken. Met glans geslaagd vonden wij: origineler, modieuzer en de uitstraling sluit hierdoor beter aan bij de huisstijl.

 

Lijmdots en transparante stickers

Om het binnenwerk aan de cover te bevestigen zijn lijmdots gebruikt. Deze dots hebben een sterke kleefkracht, maar zijn toch nog goed verwijderbaar. Om de cover bij verzending dicht te houden is gebruik gemaakt van ronde transparante stickers.

 

Het BAM magazine is verzonden naar marketeers in Belgie, Frankrijk, Nederland en Duitsland.

 

 

Zoekt u ook iets unieks, iets waarmee u op zult vallen of uw campagne een hogere respons zal krijgen? Een partner die een totaalproduct kan leveren? Bel ons gerust!

 

Contactpersoon Belgie:                      Fien Block: +32 (0)472 34 45 87

Contactpersoon Nederland:               Hanjo Battjes: +31 (0)6 538 988 60

Hanjo Battjes

Manager sales en marketing

Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden van Lijnco als loyalty producent, of een demonstratie van ons nieuwe werkpaard willen, ik hoor graag van u.

 

 

Hanjo Battjes