Direct mail campagne loterij SKL Glöckle KG

Lijnco verzorgde een direct mail campagne voor loterij SKL Glöckle KG. Hiervoor hebben we enkele honderdduizenden self-mailers gemaakt en voorgesorteerd in de verschillende postcodegebieden voor de ontvangers voordat we ze aan Deutsche Post overhandigden voor bezorging in heel Duitsland.

 

Na dubbelzijdig 4-kleurendruk hebben we speciaal voor deze opdracht een modulaire afwerklijn ontwikkeld die zowel horizontaal als verticaal kon ponsen, perforeren, kruisvouwen en lijmen. Dit maakte de productie efficiënt en snel.

 


Hoewel de productiesnelheid hoog was, bleef de precisie in stand

 

Lijnco heeft voor deze klus een module toegevoegd die de mailing automatisch draaide voor kruisvouwen en lijmen

 

Voor de verschillende postgebieden hebben wij specifieke batches gemaakt. Daarnaast kan Lijnco elke mailing personaliseren.

 

Meer informatie over direct mail leest u hier >

 

 

Hanjo Battjes

Manager sales en marketing

Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden van Lijnco als loyalty producent, of een demonstratie van ons nieuwe werkpaard willen, ik hoor graag van u.

 

 

Hanjo Battjes