Lijnco Direct mail V2.0
Lijnco Direct mail V2.0
Offline & online effectief
Imponeer en activeer

Van concept & ontwerp tot productie en fulfilment

Van concept & ontwerp tot productie en fulfilment

De klassieker onder de DM is terug van nooit weggeweest in een wel heel hip nieuw jasje. Verhoog de traffic en sales van uw fysieke winkel en webshop door de doelgroep met hun eigen naam aan te spreken en persoonlijke aanbiedingen te doen, passend bij hun profiel. Laat uw creativiteit te vrije loop en ontwikkel met Lijnco een unieke en effectieve mailing die opvalt en echte beleving toevoegt. Gebruik onze veredelingstechnieken als goud- of zilverfolie, geurinkt, hologrammen of zelfs inkt die zichtbaar wordt bij hogere temperaturen: de mogelijkheden zijn eindeloos.

 

Voor de MediaMarkt produceerde Lijnco deze mailing met orgineel en doordacht concept: een mailing in de kleuren en uitstraling van de BTW aangifte. Aan de binnenzijde is met koudfolie een fraai echtheidskenmerk gedrukt. Ook is met geurinkt (chocolade) een beleving gecreeërd die bezoekers een voorproefje gaf van het lekkere chocolaatje wat op hun wachtte bij het bezoek aan het filiaal. Deze mailing is door Bpost in het rijtje 'succesvolle neuromarketing oplossingen 2019' geplaatst!

 

Effectief voor zowel online als offline campagnes

Voor marketeers is het steeds moeilijker de klant rechtstreeks aan te spreken. De hoeveelheid touchpoints is dermate groot en verdeeld over talloze verschillende media dat steeds vaker voor cross mediale oplossingen wordt gekozen. Direct mail is daarbij de new classic en blijkt aan hernieuwde populariteit te winnen vanwege de persoonlijke boodschap en extra zintuiglijke beleving die Lijnco kan toevoegen.

 

Persoonlijk

Alle direct mails zijn per exemplaar gepersonaliseerd te versturen in boodschap en beeld. Met een goed klantendatabestand kunt u dus elke klant van een individuele boodschap en aanbieding voorzien. Zo krijgt iedere ontvanger een aanbieding waar hij of zij echt op zit te wachten. Lijnco kan u helpen bij het structureren en samenstellen van een goed georganiseerd klantendatabestand.

 

Call to action, activeer de ontvanger

Direct mail oplossingen lenen zich uitstekend voor zowel online als offline promotie en kunnen de ontvanger goed activeren om een winkel of online shop te bezoeken en van een korting te profiteren door:

  • Het openkrassen van een krasvak waardoor en unieke (win)code verschijnt
  • Het scannen van een QR code met de mobile
  • Het uitnemen van een voucher of kortingsbon
  • Ook kan met een brief DM een gepersonaliseerde boodschap met bijbehorende lidmaatschapskaart worden verzonden.

 

Technieken

Een brief DM is te combineren met talloze extra’s:

  • Geïntegreerde kaart of pas
  • Aangehechte voucher, acceptgiro of kortingsbon
  • Stickers of aangehecht stickervel
  • Veredelingstechnieken als krasvakken, koudfolie, hologram
  • Unieke codes als QR codes, barcodes

 

 

Direct mail van A tot Z verzorgd

Lijnco heeft al meer dan 30 jaar ervaring met het volledige productieproces van direct mail. Van creatie tot productie en fulfilment kunnen we u van dienst zijn. Zo kunnen we originele en opvallende concepten bedenken, ontwerpen maken en deze ook uitvoeren.

 

Naast het drukken is het snijden, vouwen, verzamelen en/of samenvoegen tot één mailpack voor Lijnco dagelijkse kost. En ook het verzendklaar maken - banderen, couverteren, sealen of verpakken in een opvallende paperwrap - kunt u gerust aan ons overlaten. Onze jarenlange ervaring met postbestellers in Nederland en de ons omringende landen stelt ons in staat uw direct mail of mailpack zó aan te bieden dat u profiteert van de meest gunstige posttarieven.

"Monika de Wit, Mindwize: De inzet van gepersonaliseerde glansstickers van Lijnco werken respons-verhogend"

Dorien van Bruggen

accountmanager binnendienst

Betrek Lijnco in een vroeg stadium bij uw communicatie-vraagstukken, en ik denk mee over hoe een campagne, actie of mailing nog rendabeler gemaakt kan worden.

 

Bel gerust als u advies nodig heeft of een vraag heeft! Ik help u graag verder.

Dorien van Bruggen